Расход в городе: 12.0 л/100км, по трассе: 9.0 л/100км, средний: 11.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
ПЕРЕГРІВ ДВИГУНА.
(Додам трохи дьогтю в пасторальні пейзажі чисто вимитих субариків).
Чужий досвід зайвим не буде, особливо для тих, хто купує машину з пробігом 120 000 км.
За три роки вивчення питання, зрозумів, що ПРОБЛЕМА ця чекає на всіх власників опозитного двигуна "бензин 2.5". (Хіба що, виробник усунув хибу в наступних поколіннях авто).
Записував з 2020 по 2023 рр, тому вибачайте за забагато літер.
ОТЖЕ (як би не нудно розповісти про нудне?):
1) 2021. Рік тому перший раз заблимав датчик перегріву двигуна в моїй СУБАРУ АУТБЕК (2011 р.в., купляв в салоні). На Закарпатті влітку то було, в 32° спеки.
2) Ліричний відступ, кохаючи Субару, про конкуруючий бренд зроблю: ЗгадАю, що в нашій Хонді Джаз лампа перегріву не блимала жодного разу, при тому за 215 000 км та 16 років свого життє-пробігу - ні антифриз не змінювали, ні термостат, ні кришку радіатора.
3) Ремарка про КРИШКУ. Буває, причиною перегріву двигуна є банальна втома пластинчастої пружини кришки радіатора, яка не тримає щільно резинову прокладку, як наслідок- понижений тиск в системі охолоджування. Але тут була причина інша, до розуміння якої я йшов майже 1.5 року...
4) Отже, МАЙН КАМПФ. Закарпаття-2020, з якого все почалося. Вибіг в магазин, залишив субарік із заведеним двигуном - охолоджую by condition веселу компанію всередині...-їхали на відпочинок у Воєводине, 2 родини в 1-й машині... Швидко, через 10 хвилин повернувся - (ніколи не любив насилувати двигун кондиціонером на стоянці) і...-о боже! » - Бачу лампу перегріву - БЛИМАЄ!!! Заглушив, ... - зирк під капот, але бачок повний антифризу, звідки перегрів? (друг автолюбитель дивиться..., теж недокумекає- є ж охолоджувальна рідина!... (smiley) ) … ОТЖЕ. Далі я на машині, що стоїть, кондер не включав, відпочили..., в Київ повернулися благополучно. Але проблема не зникла - на НГ-2021 (ЗИМА!), піддавшись масовому психозу, ми пробивалися через затор на Хрещатику до "ЯЛИНКИ в капелюсі", як... знову та чоГтова червона лампа дала про себе знати! Вискочив із пробки...- згасла. Бачок при цьому - ПОВНИЙ антифриза. Звідки перегрів, якщо антифризу повно?
5) Подзвонив фахівцям (Київ), ті відразу: - "бачок бачком, але ви перевірте і радіатор, - якщо бачите стільники, не занурені в антифриз, значить його видуло в бачок через покороблені прокладки ГБЦ (головка блоку циліндрів, їх у Субару 2 шт). Замініть у нас прокладки (а це 700$ мінімум, бо демонтаж двигуна, "шліфування площин "...), або ж є шанс обійтися малою кров'ю- перевірте кришку радіатора."
.....
Міняв кришку - три рази за пів року, попутно виявив, що працює, виключно, оригінальна від Субару!!!. Китайська "no name"..., оригінал від Міцубісі не допомогли.
А субарівська корка запрацювала! Перестав антифриз переповнювати бачок..., на ранок втягував його назад... Попутньо роздивився корки Міцубісі та Субару, побачив різницю, в рідній (360 грн, курс 27) пластинчаста пружина має більший конус, прижимає прокладку до радіатора більш сильно.
6) Далі. Продовжую їздити, як рік, не усунувши проблему, остаточно. Час від часу повторюється переповнення бачка антифризом, попри модну корку від Субару... Серпень 2021 - на об'їзній навколо Львова у тягнучці ЗНОВУ спалахнула лампа перегріву! Антифриза видуло в розширювальний бачок і ... з нього назовні ... На узбіччі акуратно відкрив кришку, перелив в радіатор, що пихкає пором те, що злив з бачка розширювального (півроку як трубку для зливу, баночку, вирву - все обладнання для цієї операції - вожу з собою (smiley) ). Доїхав до Києва, на кожній заправці переливав той антифриз назад в РАДІАТОР...
7) Перевірив "в гаражах" - антифріз аналізатором (350 грн), газ з двигуна не виявили, запропонували промити радіатор... Бог мене беріг, той майстер в суботу на 10-00 не вийшов на роботу, вимкнув телеХфон - бо важкий вечір був напередодні ... Але то не суть. Але їздити стало, взагалі, несила - світлофор ... бачок повний, а якщо затор - червоне око горить на дошці приладів, вмикаючись в режим постійний, вже без блимання!
8) Заїхав до профі в Києві (достойні майстри, напишу номер, кому треба ) - діагностували заміну радіатора - "бачиш потіки, а он гора таких же демонтованих, після 100 тисяч потрібно міняти, у Субару радіатор, це витратний матеріал, як колодки гальмівні"). І видали приговор: - "Гази в антифризі можуть з'являтися раптово, у момент детонації, на великих обертах, газоаналізатором проблему не завжди ідентифікуєш, змінюйте прокладки ГБЦ!". Обмежився заміною радіатора (5000 грн, курс 27, осінь 2021...). Видувати стало менше, але... згодом ... знов те саме...
9) А тут... війна, а машина далеко не їде... Коротше, на початку літа 2022 р. я дозрів (smiley). Здав на тиждень Аутбек на заміну прокладок БГЦ. ~ 32000 грн при курсі 34 все ) ~ 900$, це пам'ятаю точно) мені обійшлося з запчастинами (ремінь ГРМ не змінював, раніше це робив) - шліфування площин блоку та головки, прокладки, що направляють якісь повилазили не туди, поправили. Новий антифріз, (клапанів регулювання?), таке інше... Чи не робив кап ремонт? Ні, всі норм, тільки прокладки БГЦ.
10) ФІНІТА ЛЯ КОМЕДІА! - все нормалізувалося, проїхав з часу того фінального ремонту 7-8 тис км - СУПЕР! Рівень антифризу в бачку - між MIN/MAX, не видуває, в спеку в салоні прохолодно, вентилятори охолоджування вмикаються іноді... - як я від тієї нормальної роботи двигуна відвик! (smiley)
11) А тепер ГОЛОВНЕ! - ВИСНОВОК (можна було ним і обмежитися, але без белетристики вище коротка інфа не переконає після 120 000 км при вказаних симптомах не витрачати час на вивчення питання, а йти радикальним шляхом - МІНЯТИ ПРОКЛАДКИ ГБР).
Так ось, ВИСНОВОК:
- Заміна ПРОКЛАДОК ГБЦ чекає на всіх щасливих власників SUBARY з бензиновими двигунами 2.5 л після 120000 км, а це 800- 900$ (1100$, якщо врахувати + радіатор, 5000 грн заміна його восени 2021 мені обійшлася).
- "Причина - поганий бензин, детонація...., тиск в цьому двигуні більше, ніж вашій попередній Хонді Акорд з бензин 2.0"- відповідь майстра на мої питання - ЧОМУ, ЧОМУ, ЧОМУ? (smiley) (чому на Хонді Джаз 215 000 км пройшов, а ні антифриз, ні пробку не змінював і немає претензій до українського бензину? Як і в Хонда Акорд, який до Субару 170 000 км проїхав благополучно).
12) Про ГАРАНТІЇ. Сказали майстри, що пройдете стільки, скільки до заміни прокладок ГБР (125 000 км), але 100 000 гарантовано
Наряд замовлення з печаткою маю на руках, сподіваюся, що так воно і буде (smiley).
13) Ось така історія. А машина прекрасна, якби не розхідники за 1000$ кожні 120 000 км (smiley).
14) Слідкуйте за рівнем антифризу! Лякайтеся повного бачка та перевіряйте рівень його і в середині радіатора! (чого ніколи не робив, ні в vw, ні в audi, ні в honda!, тільки по бачку рівень контролював).
15) АКЦЕНТ - ні, не газ причина, ГБР на машину поставив через рік після появи проблеми. Сервіс сказав, що низька октанове число українського бензину є причиною детонації, яка коробить ті зловтішні (smiley) прокладки ГБЦ.
Плюсы автомобиля:Ходові якості, хонда аккорд була більш валка на поворотах. Вигрібає з багнюки та снігів глибоких легко.
Минусы автомобиля:Ненадійний двигун (прокладки БГЦ після 120 000 тре міняти, а то дорого). Дорогий в обслуговуванні. Радіатор - то розходник, після 100 000 заміна.
Совет покупателю:Купуйте після 2014 та до 2009 року - там більш надійні двигуни (мова про бензин 2.5 л).